Často kladené dotazy
Koupím u Vás zboží o němž píšete?
Ne, my zboží neprodáváme, pouze přinášíme informace o novinkách jež se objevují jak na domácím, tak zahraničních trzích. U zboží, které je již v prodeji budete po stisku tlačítka „Koupit" přesměrováni na prodejce, který zboží nabízí a můžete využít možnosti jej u něho zakoupit.
Jak často se na Vašem webu objevují novinky?
Velmi záleží na celé řadě faktorů, ale obecně platí, že updatujeme minimálně čtyřikrát denně.
O jakých výrobcích a službách se u Vás mohu dočíst?
Přinášíme informace a novinky o zajímavých výrobcích a službách ze všech oblastí lidského života. Pokud Vám nějaká novinka u nás chybí, napište nám, třeba zařadíme reportáž i o předmětu Vašeho doporučení.
Zakoupil(a) jsem zboží tak, že jsem klikla na tlačítko „Koupit" na Vašich stránkách a chci zboží reklamovat. Kam se mám obrátit?
Naše společnost není prodejcem zboží, reklamaci musíte adresovat dodavateli, který je uveden na záručním listu a / či dokladu o koupi u zboží, které jste zakoupil(a).
Produkt, který si chci zakoupit je na stránkách amerického obchodu. Nevím jak postupovat. Poradíte mi?
Každý obchod vyžaduje trošku něco jiného, ale obecně se dá říci:
Pokud eshop posílá do České republiky / EU:
- Zda eshop posílá do EU je uvedeno v "Shipping policy" či "International Shipping"
- K nákupu budete potřebovat embosovanou platební kartu (drtivá většina platebních karet - informujte se u své banky)
- US eshopy zpravidla vyžadují k číslu karty napsat i adresu k níž je karta vydaná (pro ověření), dále pak vlastní dodací adresu
- Těsně před ukončením objednávky jsem informování o celkové sumě (někdy jsou ceny na webu uvedeny bez tzv. "sales tax") a poštovném
Pokud eshop neposílá do České republiky / EU:
- oproti výše uvedenému je třeba zřídit si službu pro přeposílání, kde získáte virtuální adresu v USA, kterou pak budete uvádět při nákupuju jako svou dodací (vč. identifikačního čísla, které dostanete při registraci)
- jakmile pak zásilka přijde na Vaši virtální adresu budete informováni e-mailem a následně si můžete nastavit způsob odeslání (zda co nejdříve, či co nejlevněji apod.)
- máme vlastní zkušenost s přeposílací firmou Shipito , kterou Vám můžeme jen doporučit (rozhraní i emailová podpora je v češtině)
- zřízení takového účtu je velmi jednoduché a podobá se i nákupům v USA, tedy si můžete vyzkoušet placení platební kartou na českém rozhraní při "nabíjení" účtu pro přeposílání.
Pokud eshop neposílá do České republiky / EU a současně neakceptuje platební karty vydané mimo USA:
- přeposílací služby počítají i s tímto a řeší to produktem "asistovaný nákup", kde zboží zaplatí za Vás jejich platební kartou / viz. podmínky jednotlivých služeb - před asistovaným nákupem musíte ke společnosti kartou převést dostatečnou částku pokrývající realizaci nákupu.
- je to velmi jednoduché ... opět doporučujeme z vlastní zkušenosti ověřenou firmu Shipito
Existuje podobný web zaměřený na muže?
Ano, navštivte www.openport.cz
Mám zájem o spolupráci s Vámi. Je to možné?
Ano, základní formy spolupráce jsou popsány v sekcích Máte zájem o spolupráci? a Máte zájem o inzerci? Pokud v nich nenajdete odpověď na to jak postupovat kontaktujte nás na marketing@openport.cz .
Máte dotaz na který jste zde nenašli odpověď?
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře či e-mailů uvedených v kontaktech. Děkujeme.